Printwerk bestellen, betalen en ontvangen

Werkwijze Printshit bestelling

De bestelprocedure bij Printshit werkt snel en eenvoudig. In een paar stappen ben je klaar:

Stap 1: Voer je bestelling in

Selecteer de eigenschappen van het door jou gewenste product, geef een referentie aan je printwerk bestelling (naam van je printwerk product; bijvoorbeeld 'scriptie') en bereken de prijs.
 

Stap 2: Upload je bestand

Heb je alle specificaties van je printwerk bestelling in het bestelformulier geselecteerd en is je opmaakbestand klaar? Sla deze dan op als een pdf bestand en upload deze met behulp van de button 'bestand uploaden'.

 

Stap 3: Online betalen Online betalen

Gemakkelijk bestellen en betalen met je eigen online bank: Maak een keuze uit de betalingsmogelijkheden: Ideal, creditcard (Maestro, Mastercard, Visa) of Paypal. Je order wordt meteen verwerkt. 

 

Stap 4: Ontvangen

Ontvang je printwerk op het door jou gekozen adres en tijdstip. Heb je je bestelling gecontroleerd? Heb je je bestand geupload? Voer dan eventueel aanvullende instructies bij onder 'toelichting'. Vul de gevraagde aflevergegevens en de gewenste leverdatum in.

 

Stap 5: Per e-mail krijg je een ontvangstbevestiging.

Het printwerk wordt binnen 3 werkdagen geleverd, tenzij een andere levertijd is overeen gekomen.
 

Stap 6: Je ontvangt een factuur per mail

Achteraf ontvang je per e-mail een factuur. Je kunt deze ook bekijken in 'mijn bestellingen'.
 

Toch niet gelukt?

Kijk op de pagina 'veelgestelde vragen' of 'problemen met uploaden',
Heb je een probleem met het online betalen? Neem in dat geval even contact op.